Druhý závod MMČR Fuglau
Dalším podnikem v rámci Mezinárodního mistrovství České republiky a Zóny střední Evropy se náš tým přesunul do Rakouského městečka Fuglau.
Do tohoto závodu jsme vstupovali velmi na rychlo, kdy bylo spousty práce ketrou jsme si přivezli z předešlého podniku v Humpolci. Velmi krátká doba což bylo 14 dní, nás nenechala oddychnou a na voze jsme zkončili až ve čtvrtek pozdě v noci "o půl 1 ráno" .
V pátek nás čekalo vůz naložit do autobusu a s ním také všechny potřebné věci na závod.
Závody ve Fuglau byli jen očekávání jak nová Fábie bude fungovat a jak bude konkurence schopná. Závod započal jako vždy měřenými tréninky, zde jsem si tzv. osahával techniku a nebylo to vše podle představ. Teda na pravou míru, vůz fungoval, ale ruce po roce a půl pauzy od "předokolky" nikoli. :)
První měřený trénink nedopadl podle představ, kdy jsem si v mém asi nejrychlejším kole z přemíry snahy vypnul zapalování a tak jsem naměřil až 7 místo z tréninků.
Tím jsem se dostal do rozjížděk z druhé řady, a jak všichni víme, tak to není v autokrose , kde rozhoduje start zrova moc dobré. Po pár strkanicích a urputnách bojích ve všech třech jízdách jsme obsadili "až" 8 místo na startu do finále. Za tuto pozici z větší míry mohu jen já, ale neodpustím si nedodat, že ve druhé jízdě jsem byl komisaři penalizován 5 sekundami a to se projevilo v pořadí. Naše divize je velmi vyrovnanou skupinou, kde 10 vozů je seřazeno ve vteřině, tím je jasné, že ztráta pěti vteřin je velkou ránou. Bohužel podle mého, penalizace nebyla oprávněnou a i po konzulati a dohadování s komisaři mi tato pozice zůstala.
Start ve finále z osmého místa nebyl žádnou velkou slávou a nedodával větší naděje na dobré umístění. Nicméně to v tuto chvíli chtělo zatnout zuby a prát se až do cíle. Po pěti kolech jsem se dostal dokonce i na pátou pozici, což nebylo zlé. Postupem času a odjetých kol jsem se s Fábii sžíval a boj byl opravdu až do posledních metrů závodu, kdy jsem dojel další dva piloty předemnou. Nakonec jsme cílovou fotobuňku protnuli všichni tři v jedné vteřině.
Tím naše závodění v Rakousku bylo ukončeno na páté pozici, což není tak špatné na první ostrý závod. Už dnes vůz připravujeme a vylepšujem na Novou Paku , která se jede už o tomto víkendu.